Galatasaray, Fernando Muslera’nın ardından 1 numarayı emanet edeceği isim olarak Ederson’u belirlemişti. Manchester City ile pazarlıklar sürerken, Brezilyalı kaleciden Sarı-Kırmızılı taraftarları heyecanlandıran bir hareket geldi.
Galatasaray kaleci transferinde ilk sırada tuttuğu Ederson için Manchester City ile bonservis görüşmelerini sürdürüyor.
Osimhen ve Sane için düzenlenen imza töreninde yapılan “Taraftar çıldırdı, Ederson’u istiyor” tezahüratı dünkü Gaziantep FK maçında da tekrarlandı.
Alfredo Pedulla’nın haberine göre; Galatasaray, Ederson ile yıllık 8 milyon Euro ve bonuslar karşılığında anlaşmaya vardı.
Sarı-Kırmızılılar, 20 milyon Euro bonservis beklentisi olan Manchester City’nin bu talebini aşağı çekmek için çaba harcıyor.
Bu arada Ederson, Leroy Sane’nin Gaziantep FK maçı sonrası paylaşımını beğenerek Galatasaraylı taraftarları heyecanlandırdı.
Brezilyalı kalecinin bu hamlesi, Galatasaray’a gelmek için gün saydığı şeklinde yorumlandı.
GÜNDEM
25 Haziran 2026GÜNDEM
25 Haziran 2026GÜNDEM
25 Haziran 2026GÜNDEM
25 Haziran 2026GÜNDEM
25 Haziran 2026GÜNDEM
25 Haziran 2026SPOR
25 Haziran 2026
1
Kış Transfer Dönemi Sona Erdi: Süper Lig’de 91 İmza Atıldı
3706 kez okundu
2
Zeynep Sönmez’den çeyrek finalde veda
2194 kez okundu
3
Cristiano Ronaldo’nun akıllara zarar tüm kariyerinin istatistiğini çıkardık !
1523 kez okundu
4
NBA’da Doğu ve Batı arasında maç bu yıl olmayacak, detay haberimizde.
1136 kez okundu
5
Diabate’ye Trabzonspor yönetiminden kesik! .
943 kez okundu