Filipinler, Fransa ve Almanya’da düzenlenen bilim olimpiyatlarında Türk öğrenciler altın, gümüş, bronz olmak üzere 12 madalya ve 1 mansiyon ödülü kazandı.
Sanayi ve Teknoloji Bakanı Mehmet Fatih Kacır, uluslararası bilim olimpiyatlarında Türk öğrencilerin elde ettiği başarıları paylaştı.
Filipinler’de düzenlenen, 78 ülkeden 296 öğrencinin yarıştığı 36. Uluslararası Biyoloji Olimpiyatı’nda 2 altın, 2 gümüş madalya, Fransa’da düzenlenen, 94 ülkeden 415 öğrencinin yarıştığı 55. Uluslararası Fizik Olimpiyatı’nda 4 bronz madalya, 1 mansiyon ödülü, Almanya’da düzenlenen, 60 ülkeden 227 öğrencinin yarıştığı 5. Avrupa Kızlar Bilgisayar Olimpiyatı’nda da 3 gümüş, 1 bronz madalya kazanan öğrencileri tebrik etti.
Kacır sosyal medya hesabından öğrencilerin isimlerine ve resimlerine de yer verdi:
“Öğrencilerimiz bilim olimpiyatlarında bayrağımızı gururla dalgalandırmaya devam ediyor. Gençlerimizin kararlılığı ve azmi bizim en büyük gücümüz. Onların her daim yanındayız.”
GÜNDEM
11 Haziran 2026GÜNDEM
11 Haziran 2026GÜNDEM
11 Haziran 2026GÜNDEM
11 Haziran 2026GÜNDEM
11 Haziran 2026GÜNDEM
11 Haziran 2026SPOR
11 Haziran 2026
1
Bakan Işıkhan’dan asgari ücret açıklaması
8003 kez okundu
2
Trump’tan seçim sonrası ilk mülakat
7801 kez okundu
3
Avusturya başbakanı Sebastian Kurz ile ilgili bilinmeyenler
4715 kez okundu
4
Ege yine sallandı
4647 kez okundu
5
Joe Biden 6 aylık hedeflerini açıkladı. Senato buz gibi…
3047 kez okundu